divendres, 19 de febrer del 2010

Prevenció de residus 2.0.



Hola de nou!

Us escric per informar-vos d'un servei molt interessant ofert per l'Ajuntament de Girona: la Deixalleria Virtual que, a la vegada, ofereix la possibilitat d'intercanviar objectes, virtualment, a través del Servei d'Ofertes i Demandes.

El mecanisme és molt senzill:

1) Tinc un objecte que actualment no utilitzo i no sé què fer-ne o bé en busco un i no el vull comprar.
2) Entro al web del Servei d'Ofertes i Demandes, em faig usuari/usuària i publico el meu anunci ja sigui una oferta o una demanda.
3) Busco algun producte que m'interessi i ofereixo un intercanvi o bé espero rebre alguna proposta a través del meu correu electrònic.
4) Em poso d'acord amb la persona amb qui faré l'intercanvi
5) Faig l'intercanvi i m'estalvio diners i la generació dels meus residus es redueix.

Espero que hi doneu un cop d'ull i us hi registreu perquè és molt interessant i funciona!!!
Bon cap de setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada